Waarom
[et_pb_section bb_built=”1″ admin_label=”section” transparent_background=”on” allow_player_pause=”off” inner_shadow=”off” parallax=”off” parallax_method=”off” custom_padding=”0px|0px|0px|0px” padding_mobile=”off” make_fullwidth=”off” use_custom_width=”off” width_unit=”on” make_equal=”off” use_custom_gutter=”off” background_color=”rgba(255,255,255,0)” custom_padding_tablet=”50px|0|50px|0″ custom_padding_last_edited=”on|desktop”][et_pb_row admin_label=”row” make_fullwidth=”off” use_custom_width=”on” width_unit=”off” use_custom_gutter=”off” custom_padding=”0px|0px|0px|0px” padding_mobile=”off” custom_margin=”0px|0px|0px|0px” allow_player_pause=”off” parallax=”off” parallax_method=”off” make_equal=”off” parallax_1=”off” parallax_method_1=”off” padding_top_1=”0px” padding_right_1=”0px” padding_bottom_1=”0px” padding_left_1=”0px” column_padding_mobile=”on” custom_width_percent=”100%” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat” background_size=”initial”][et_pb_column type=”4_4″][et_pb_image src=”https://www.i-move.nl/wp-content/uploads/2016/02/42424328_xxl.png” show_in_lightbox=”off” url_new_window=”off” use_overlay=”off” animation=”off” sticky=”on” align=”center” force_fullwidth=”off” always_center_on_mobile=”on” use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid” custom_margin=”0px|0px|0px|0px” animation_style=”none” animation_duration=”1000ms” animation_intensity_slide=”50%” show_bottom_space=”off”]
[/et_pb_image][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row make_fullwidth=”off” use_custom_width=”on” width_unit=”off” custom_width_percent=”100%” use_custom_gutter=”off” custom_padding=”50px|50px|50px|50px” padding_mobile=”off” allow_player_pause=”off” parallax=”off” parallax_method=”off” make_equal=”off” parallax_1=”off” parallax_method_1=”off” column_padding_mobile=”on” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat” background_size=”initial”][et_pb_column type=”4_4″][et_pb_text background_layout=”light” use_border_color=”off” text_font_size=”20″ background_position=”top_left” background_repeat=”repeat” background_size=”initial” _builder_version=”3.0.96″]
I-Move is begonnen vanuit ‘verbazing’. Hoe kan het toch zijn dat veel professionals die zich bezighouden met het begeleiden van mensen op het gebied van leefstijl, zo weinig aandacht hebben voor effectieve preventie volgens de gevalideerde richtlijnen en voor gesprekstechnieken? Technieken en inzichten die zich specifiek richten op het aanwakkeren en beïnvloeden van de motivatie om zelfstandig de leefstijl van de deelnemer te optimaliseren.
[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row make_fullwidth=”off” use_custom_width=”on” width_unit=”off” custom_width_percent=”100%” use_custom_gutter=”off” custom_padding=”0px|50px|50px|50px” padding_mobile=”off” allow_player_pause=”off” parallax=”off” parallax_method=”off” make_equal=”off” parallax_1=”off” parallax_method_1=”off” column_padding_mobile=”on” parallax_2=”off” parallax_method_2=”off” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat” background_size=”initial”][et_pb_column type=”1_2″][et_pb_text background_layout=”light” use_border_color=”off” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat” background_size=”initial” _builder_version=”3.0.96″]
In de afgelopen jaren gingen we op onderzoek uit. We spraken met personal trainers, diëtisten, fysiotherapeuten, sportopleidingen en -centra en andere betrokkenen, zochten naar de internationale en wetenschappelijk gevalideerde richtlijnen en onderzochten behandelmethoden binnen de zorg die gericht zijn op preventie. Uit de praktijk blijkt dat er in veel gevallen te weinig aandacht is voor professionele gesprekstechnieken die zich focussen op de intrinsieke motivatie en dat de toegepaste kennis op het gebied van leefstijl slechts sporadisch afkomstig is van de daarvoor bestemde en beproefde richtlijnen. Vaak wordt er erg gefocust op slechts één methodiek en gebruik gemaakt van oude of uit vakbladen opgedane kennis. Hoog tijd dus om hier iets aan te doen. Natuurlijk niet alleen omdat wij het zonde vonden dat er zoveel kennis beschikbaar is die niet gebruikt lijkt te worden, maar ook omdat we telkens hoorden van professionals dat het hun vak effectiever en leuker kon maken. Bovendien gaat het behalen van successen gepaard met een grotere tevredenheid en hogere leefkwaliteit van ‘klanten’. En dat is natuurlijk iets dat iedereen zou moeten nastreven. De meest effectieve reclame is toch altijd nog die van mond tot mond.
I-Move zet samen met Nieuwe Gezondheid haar kennis over en ervaring met gesprekstechnieken en leefstijl begeleiding om in creatieve programma’s voor leefstijlprofessionals.
[/et_pb_text][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_2″][et_pb_image src=”https://www.i-move.nl/wp-content/uploads/2016/02/41903867.jpg” show_in_lightbox=”off” url_new_window=”off” use_overlay=”off” animation=”off” sticky=”on” align=”center” force_fullwidth=”off” always_center_on_mobile=”on” use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid” custom_margin=”8px|||” animation_style=”none” animation_duration=”1000ms” animation_intensity_slide=”50%” show_bottom_space=”off”]
[/et_pb_image][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]